marți, 23 iulie 2013

Ulei de Emu - panaceu universal. Rezultate.



Aborigenii din Australia au fost primii care au descoperit proprietatile vindecatoare ale uleiului Emu.
Dupa cum afirma legendele, pe parcursul secolelor la aborigeni uleiul de emu a fost un produs universal, utilizat in diverse tratamente medicale, cum ar fi:
- tratament pentru arsuri solare
- tratarea plagilor proaspete
- intepaturilor de insecte
- durerilor de articulatii
-  bolilor de piele

Grasimea de Emu este un produs foarte concentrat, obtinut prin extractie si fractionare. Patrunde rapid in piele fara a lasa pete de grasime. Este un hidratant natural si eficient, contribuie la regenerarea pielii, are o actiune biologic activa, un efect de intinerire si intremare.
Grasimea de Emu este un remediu eficient pentru tenul cu probleme. Nu inchide porii si de aceea nu provoaca aparitia cosurilor, stimuleaza reducerea iritatiei si inflamatiei pielii in caz de eczeme. Este extrem de benefic pentru cei cu pielea uscata, asigurand hidratarea pe durata intregii zile.
Se recomanda ca mijloc pentru protectia pielii de razele ultraviolete atat pentru adulti cat si pentru bebelusi.
Contribuie la regenerarea si cicatrizarea pielii, are efect calmant. Benefic pentru dureri musculare si articulare, exercita actiune locala antiinflamatoare. Reduce edemul si rigiditatea in cazul limitarii miscarilor articulare si combate tensiunea musculara cauzata de efort fizic crescut.
O prorietate importanta a uleiului Emu - capacitatea de a nu piermite inmultirea bacteriilor.
S-a dovedit ca: lipsesc efectele secundare. Se combina bine cu alte produse cosmetice, nu contine alergeni, nu are miros si este economic in utilizare.
Efectele benefice ale uleiului Emu:
- arsuri
- artrita, dureri ale articulatiilor
- spasme musculare
- intepaturi de insecte
- dilatatii varicoase
- pentru copii: eruptii cutanate, masaj ect.
- pentru pielea fetei: innoire, regenerare, efect de intinerire.
- pentru pielea mainilor
- pentru corp
- acnee
- pielea uscata
- pentru vanatai
- hemoroizi
- durerile la urechi
- traume sportive
- genele au devenit mai lungi
- restabilirea invelisului pilos al capului
- pentru par
- herpes


Rezultat arsuri la copil cu apa clocotita. A inceput sa foloseasca ulei Emu doar dupa 4 zile - dupa 2 saptamani arsurile nu mai sunt vizibile.
Rezultat dupa arsura cu benzina.
In 4 februarie 1998 Bobby a incercat sa aprinda lampa de benzina din neatentie a primit arsuri. Mama povesteste ca aceasta a fost vineri seara. Doar luni a aplicat ulei Emu. Sambata (5 zile mai tarziu) au vazut o imbunatatire evidenta de 100%. Deja luni fiul a putut merge la scoala. Suntem foarte multumiti si recomandam cu drag tuturor ulei Emu. 




Arsura de la cumptorul fierbinte, evolutia arsurii cu ulei de emu. Arsura inaintea tratamentului cu ulei de emu - dupa 32 de zile cu ulei de Emu.

Ulei Emu pentru copii.
1. "Eu nu am nevoie sa procur o multime de creme pentru fetita mea, deoarece uleiul Emu le inlocuieste pe toate. El inlatura multe probleme de la iritatii de la scutec chiar si pe fata, pentru orice zgarietura si vanataie". Trohin Viorica

2. "Eu am folosit uleiul de emu pentru dermatita la copilul meu si am avut rezultate". T. Vicita

3. Vlad, 40 de ani, sofer.


Iarna 2011 a fost ca niciodata multa zapada. Am decis sa mergem la sanius cu fiica si sa ne plimbam. Cat era de placut sa zbori la vale cu saniuta. Dar, la un moment, am alunecat si am cazut. Ca rezultat mi-am fracturat o coasta. Locul loviturii m-a durut mult timp. Bine, ca acasa aveam ulei emu. Mi-am amintit cum mama isi ungea picioarele obosite si peste 10-15 minute durerea ii trecea. Am hotarat sa incerc. Da, intr-adevar, dupa o perioada scurta de timp durerea m-a lasat si am putut adormi. Am folosit jumatate de sticla de 60 ml ulei de emu pentru ameliorarea durerii mele, in schimb nu am luat medicamente pentru scoaterea durerii. Mai folosim ulei emu impotriva intepaturilor de insecte - dispare senzatia de mancarime si orice inflamatie sau iritatie a pielii se vindeca usor. Eu recomand tuturor ulei emu in trusa de prim ajutor din casa.

Ulei Emu pentru pielea mainilor.
1. Irina, 29 de ani. Uleiul amu hidrateaza si catifeleaza pielea uscata, foarte bine vindeca fisuri.

2. Ketlin Macbeth, Australia. Mi-au recomandat acest produs, dar eu am atentionat ca sunt alergica la multe produse cosmetice si am nevoie de ceva curat si simplu. Peste o saptamana am remarcat ca mainile mele au devenit moi, iar unghiile care intotdeauna au fost foarte moi, se stratificau si se rupeau, insa acum au crescut si s-au intarit. Este uimitor cat de rapid este absorbit de piele, nu ramane pielea grasa si nu are nici miros. Timp de o luna folosesc si masez mainile si unghiile de 2 ori in zi, efectul e uimitor. Am inceput sa folosesc si pe fata - imi place enorm acest produs. Ce e natural e cel mai bun!

Ulei Emu pentru pielea fetei.
1. Imi face placere sa am grija zilnic de pielea fetei cu ulei emu. Pielea mea e foarte sensibila, dar folosind ulei emu observ ca ea devine tot mai sanatoasa si frumoasa zi de zi. Sunt foarte fericita, uleiul emu e minunat, Maria.

2. Cativa ani in urma am observat ca au inceput sa-mi apara riduri in jurul ochilor. Prietena mea, care pare mult mai tanara la varsta pe care o are, mi-a recomandat ulei emu. Am crezut-o si am cumparat acest produs. Nu voi afirma ca ridurile au disparut ca prin magie, dar pielea mea sa simtit imediat moale si prospata pe parcursul intregii zilei si nu uscata cum eram obisnuita sa fie dupa amiaza. Acum, peste 5 ani ar fi de asteptat ca liniile marunte si ridurile din jurul ochilor sa se adanceasca si sa apara tot mai multe. Dar nu e cazul meu. E greu de spus, ca ele au devenit mai putine, dar, in orice caz dar nu e mai rau ca acum 5 ani. Acum am 40 de ani, iar prietenii imi spun ca arat ca de 30 ani. Si cred ca efectul se datoreaza uleiului emu, Sally, SUA.

3. Acest ulei minunat m-a ajutat sa-mi restabilesc fata dupa interventia chirurgicala.Dupa cum mi s-a recomandat, am asteptat pana a fost scoase firele, apoi am inceput sa aplic uleiul de 3 ori in zi. Sutura era foarte adanca. Prima fotografie este facuta pana la folosirea uleiului emu, a doua peste o saptamana. Medicul, familia si chiar eu suntem frapati de rezultatele obtinute. Despre rezultatele mele si acest miracol povestesc tuturor prietenilor mei. Cu stima, Linda, Canada.  

4. Valentina B - uleiul emu fara exagerare, este unic! De acest lucru m-am convins nu odata. Mi-a crapat buzele foarte tare din cauza frigului si se vindeca foarte greu. Insa avand la indemana uleiul emu - uiti de problema. Seara am uns crapatura cu ulei emu si pana dimineata nu a ramas nici urma de ea. Adesea il aplic si pe fata, imi face pielea catifelata si in primul rand hidrateaza pielea, astfel imi reda un ten luminos. Uleiul se imbiba foarte repede.

Secretele de frumusete ale vedetelor este descoperit - ele folosesc ulei emu.
1. Cercetarile efectuate prin internet dovedesc, ca uleiul emu este secretul multor celebritati: Demi Moor, Cindy Crawford, Goldie Hawn, Melanie Griffith, Angela Basset, Catherine Zeta-Jones si alti actori celebri, modele ale lumii. Ei folosesc numai produse de cea mai buna calitate, naturale si au incredere in asa produs eficient ca ulei emu, care a trecut toate studiile clinice.

2. Jenny McCarthy, in varsta de 36 de ani, e convinsa ca uleiul emu ajuta in lupta impotriva procesului de imbatranire. Patrunde adanc in piele, incredibilde puternic in lupta impotriva rugozitatii pielii. Foloseste uleiul emu numai odata la 2 zile. Este un produs eficient pentru cicatrizarea ranilor si arsurilor.

3. Adorata noastra Oprah Winfrey recomanda ulei emu pentru ingrijirea pielii si reinnoirea celulara. "Observi efectul real cum numai incepi a folosi acest produs".

4. Actorul Zac Efron a folosit un flacon de grasime emu si aplica zi de zi pentru cicatricea de la apendicita. Si functioneaza!

5. Beyonce Knowles - uleiul emu adesea este folosit inainte de aplicarea machiajului. Un truc eficient pentru a pastra pielea sanatoasa, deoarece ea sufera zilnic in timpul aplicarii si indepartarea make-ului.

6. Pe Oprah Winfrey Show cu Demi Moore si Goldie Hawn a fost abordata tema: "Programul anti-imbatranire". In cadrul emisiunii au fost demonstrate beneficiile uimitoare ale uleiului de emu pentru ingrijirea pielii si hidratarea ei. De asemenea, sa afirmat ca uleiul de emu trateaza acneea, incetineste procesul de aparitie a ridurilor, reduce aparitia petelor pigmentare si reduce eczemele si psoriazis. Datorita prorietatilor nutritive si de patrundere in profunzime pielea devine nu numai frumoasa, dar si sanatoasa. Demi Moore, dupa cum se arata in revista People, foloseste uleiul emu ca rediu de ingrijire a pielii. Astazi machiajul natural, ingrijirea cu produse naturale devine extrem de populare, deoarecefemeiile s-au convins ce fac substantele chimice cu pielea lor.

Dr. Dean a utilizat ulei emu pentru tratarea arsurilor de gradul unu, doi si trei si a ajuns la concluzia ca produsul are efecte binefacatoare asupra pielii pacientilor. "Nimeni si nimic nu ma poate opri si imi voi continua cercetarile!" - spune el.

Va recomand cu drag Ulei Emu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu