sâmbătă, 12 noiembrie 2016

Film The Intern (2015) - recomand cu drag

Este un film care inainte de toate, te binedispune. Vizionand acest film ai senzatia ca-ti petreci un timp de calitate. Mi s-a recomandat sa vizionez acest film si am trait momente extraordinare. Nu am stiut ce sa ma astept de la acest film, insa timpul sa scurs neobservat si m-am bucurat de aceasta frumoasa comedie.

Am invatat din el:
  • Experienta nu are varsta.
  • Sa faci ceea ce-ti place.
  • Secretul Fericirii sa faci ceea ce simti.
  • Sa nu te dedici muncii 24 din 24 ore renuntand la orice altceva, inclusiv somnul.
  • Sa nu supraveghezi personalul si sa te inveti sa dai sarcini.
  • Sa nu renunti la tot ceea ce-ti place pentru a oferi persoanei dragi totul pentru a se realiza.
  • Orice persoana care vine in viata ta vine cu un scop. Orice lucru se intampla cu un motiv.
  • Accepta ce-ti vine in cale si nu te impotrivi.
Mi-a placut problema care e scoasa in fata filmului, deoarece e foarte actuala. In prezent, in multe familii sotia are succes si o cariera, iar sotul joaca rolul de mama, avand grija de casa si copii.
De la aceste 2 personaje inveti foarte multe lucruri.

Concluzie: O poveste frumoasa si plina de momente amuzante si pline de emotie. Un film care merita sa fie vazut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu