luni, 6 aprilie 2015

Detergent ecologic pentru rufe

Au fost in cautarea detergentului de rufe pentru familia mea. Inainte de avea copii foloseam detergent Dero. Dupa ce sa nascut primul copil am folosit Ariel o perioada. A inceput sa nu-mi placa, am vazut ca copilul meu facea ceva bubite pe corp. Apoi am inceput sa caut raspuns de ce, citind pe forumuri despre cat de multe substante nocive se gasesc in produsele cosmetice si cele de igiena dedicate copiilor si nu numai. Am decis sa cautam ceva ecologic, am ales nucile de sapun. Insa am avut o experienta una nu prea placuta, nu facea ce ar trebui sa faca. Asa ca am renuntat la ele. Apoi am descoperit detergentul de spalat rufe de la DM.
Insa cand a aparut gama de produse Alive, abia asteptam sa le testez. Asteptarea a fost bine meritata. Rezultate puteti vedea mai jos.

Iata asa arata o cutie de praf concentrat de spalat. Aceasta cutie ajunge pentru 36 de spalari, cantitatea acestei masure este - 25 grame pentru rufe murdare.

Acest mic borcan de 907 grame pentru spalarea rufelor albe si colorate costa -19$ sau 76 ron.



Inalbitor pentru rufe pe baza de oxigen activ. Acest detergent esteideal atat pentru rufele albe cat si pentru cele colorate. Indeparteaza eficient petele, nu decoloreaza si exploateaza incredibila puterea oxigenului de a albi in cazul rufelor albe, si de a pastra culorile in cazul rufelor colorate. 
Functioneaza pe o varietate de materiale: tesaturi din bumbac, sintetice si mixte. covoare si mochete.
Noul inalbitor a fost testat pe sireturi. De la achizitionarea adidasilor mei albastri niciodata nu puteam sa spal sireturile atat de bine. Intotdeauna ramaneau semne negre de la centurile de metal. Am imbibat sireturile dimineata intr-o solutie de apa cu o jumatate de lingurita de inalbitor Alive, seara le-am frecat un pic si... iata ce a esit...aproape ca sunt noi!

Detergentul lichid concentrat pentru spalarea rufelor are volumul 946 ml, dedicat pentru 32 de spalari standart la masina de spalat. Cel mai mult imi place ca mentine culoarea si aspectul initial al tesaturilor.


Sunt indragostita de aceasta gama de produse ecologice Alive.
Astea sunt produsele Alive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu