vineri, 27 martie 2015

Alive D - detergent ecologic pentru vase

Putem recunoaste cu totii ca detergentii pentru vase din comert sunt foarte imbietatori, Au culori frumoase si miroase bine, insa ne-am intrebat daca sunt sanatoase aceste produse?
Stim ca nu sunt sanatoase deoarece contin foarte multe substante toxice. Una din substante toxice fiind nafta care este o neurotoxina. Lichidele de spalat vase contine triclosan. Este un produs chimic legat de tulburarile endocrine care ar putea da peste cap hormonii si interfera cu sistemul de reproducere la femei. Insa triclosanul ii afecteaza si pe barbati, prin scaderea numarului de spermatozoizi.
Toxinele din detergentii de vase iau contactul cu vesela, farfuriile, cu tacamurile pe de-oparte. Partea a doua este ca toxinele din detergenti, din aerul din masina de spalat sunt pulverizati in procesul de spalare in toata casa dvs.

Acum, a aparut acest detergent de vase fara chimicale Alive D. Am decis sa cumpar si sa-l incerc sa vad daca chiar isi face treaba.
Observatii:
  • Efect de curățare performant
  • Nu irită caile respiratorii și pielea
  • Formare optimă de spumă
  • Economic în utilizare
  • Nu usucă pielea, insa le protejeaza
  • Este un Lichid foarte concentrat pentru vase de volum 946 ml x 5.
  • Cel mai important ca nu contine: fosfati, solveti pe baza de titei, clor, arome artificiale, coloranti etc.

Va propun Alive D - solutie concentrata hipoalergena pentru spalarea vaselor.
Alive D lasa vasele stralucitorde curate si ajuta la pastrarea aspectului fin si hidratant a mainilor. Ofera calitate exceptionala si eficienta. Bucataria este inima casei, este un spatiu unde iti petreci cel mai mult timp cu familia.
Alive D te ajuta sa cureti intrega bucatarie.

  • Compoziție

    Surfactanţi anionici vegetali 15-25%, surfactanţi amfoterici 15-20%, glicerina 1-3%, propilenglicol 1-2%, clorură de sodiu 0-2%, conservant (benzizotiazolină) 0,01-0,04%

Domeniu de utilizare

Pentru eliminarea grăsimii şi murdăriei de pe orice tip de vase

Tipuri de murdărie

Grăsime, murdărie, resturi de mâncare, depuneri de cafea, ceai, vin.

Tip suprafeţe

 Portelan, fianta, sticla,ceramica, fonta, silicon, plastic, otel, inox, crom, email.
Eu am gasit modalitatea de a spala vase fara chimicale cu Alive D. Am avut multe incercari de a spala vasele fara Fairy, ba imi placea una si nu imi placea alta sau imi placea mie si sotului nu ii placea. Am incercat diferite solutii naturale sa le prepar in casa, insa nu eram atat de multumita.
Sunt fericita ca am gasit solutia pentru familia mea acest produs excelent Alive D (calitate-pret).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu