luni, 15 decembrie 2014

PUF-PUF-PUF, cu Alive A in Apartament-Casa-Masina.

Puteti vedea cat de bine curata o solutie universala pentru curatare superconcentrata bio?! Raspunsul Alive A.
Detergent de curatare universal potrivit pentru curatarea casei - baie, bucatarie, WC, podele si ferestre. Pentru zonele foarte murdare este necesar lasati sa actioneze cateva minute.

Tipuri de murdarie: praf, murdarie, grasime,depuneri de calcar

Compozitie: Surfactanţi non-ionici 10-15%, surfactanti anionici <5%, aromă naturală

Tip de suprafete: otel, articole din sticla si aluminiu, plastic, inox, suprafete laminate,lemn, piele, crom.

Volum: 500ml.

Concentratie: 1 sticla de concentrat = 5sticle de solutie ecologica Alive A, gata spre utilizare.

Mod de utilizare:
  • Se dizolvă 100 ml de soluţie în 400 ml de apă curată în flaconul cu pulverizator Alive ™ (se comercializează separat)
  • Se pulverizează uniform pe suprafaţa de curăţat, se şterge cu o lavetă sau cu o laveta fara suprafete abrazive, se usuca.
  • În cazul murdăriei persistente se aplica pe pata, se lasa sa actionezecateva minute pana la absorbirea solutiei, apoi se sterge cu un burete curat.
  • Nu necesită clătire, cu excepția suprafețelor care intră în contact cu produsele alimentare și apa potabilă.



Am asteptat demult timp sa am un astfel de produs in casa mea. De cand a aparut in viata mea fetele faceam si cautam tot felul de retete ecologice pentru a avea o casa curata. Acum am la indemana acest produs Alive A si pot sa las fara grija la indemana familiei mele sa faca curatenie in casa. Alive A este un prieten de incredere.


Un comentariu: