miercuri, 31 decembrie 2014

La multi ani!!!



Anul 2014 se va pierde in curand in Departare.
La fiecare sfarsit de an, ma gandesc la tot ce am facut...anul 2014 a fost extraordinar pentru familia mea. Multumesc Bunului Dumnezeu ca am adus un nou membru sanatos in familia mea, sunt recunoscatoare pentru tot ce am trait alaturi de ei. Multumesc mamicilor mele pentru sprijin si implicare. Multumesc fetitei mele mai mari pentru ca este si ma facut mai matura si inteleapta.

In Noul An sa aveti parte de sanatate, sa fiti mereu plini de viata, de veselie si inspiratie. Fie ca 2015 sa reprezinte sansa de a va construi fericirea in fiecare zi, sa savurati zile senine alaturi de familie, prieteni si oameni dragi sufletului vostru. Sa aveti aprecierea oamenilor frumosi, sa aveti in preajma oameni care sa va pretuiasca si sa va iubeasca! 
Sa luptati pentru scopurile voastre, sa intampinati cu putere si incredere fiecare obstacol. Sa reusiti sa transformati fiecare moment de neputinta, sau frustrare, sau nesomn, sau prea frig, sau prea cald, sau prea devreme, sau prea tarziu intr-o clipa care merita traita si care nu se va mai intoarce. 
Sa oferiti posibilitatea ca in viata voastra sa domine iubirea, prosperitatea si entuziasmul de a trai frumos! Bunul Dumnezeu sa va binecuvanteze viata.

La multi ani sanatosi si frumosi,
Familia Trohin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu