luni, 28 octombrie 2013

Clasificarea cosmeticii

Produsele cosmetice sunt impartite in urmatoarele categorii:

1. "Mass market" - este o cosmetica ieftina, se produce in loturi mari. Are o compozitie toxica, ingrediente din produse petrochimice. Acesta include conservanti artificiali, formaldehida si derivati, ca o regula - nipasol si paraformaldehida. Pentru a promova produsele pe piata se face multa publicitate agresiva. Din care 70% din costul produsului merge pentru publicitate, 20% - pe ambalaj si 10% pe producere. O astfel de cosmetica nu ofera un efect pe termen lung, dupa incetarea utilizarii pielea arata mai rau decat a fost inainte de utilizare (efectele imbatranirii). De la utilizarea acestei cosmetice uneori apar alergii, in multe cazuri, compozitia sa este nociv pentru sanatate. Ea este solicitata pe motiv  ca este ieftina.

Din aceasta categorie face parte cosmetica:
"Oriflame", "Faberlic", "Avon", "Nivea", "Eveline", "Lumene", "Ruby Rose", "Herbina", "Belinda", "Чёрный жемчуг" ect.

Atentie!
Legile tuturor natiunilor civilizate  obliga compania producatoare de produse cosmetice sa indice pe ambalaj ingredientele ce le contine. Dar problema este ca majoritatea femeilor nu citesc sau nu stiu despre toxicitatea unor componente si de ceea cum poate afecta pielea.

Daca cititi pe ambalajul cosmeticii alese componentii enumerati mai jos, trebuie sa stiti ca ei pot provoca o reactie alergica, hipo- sau hiperpigmentare, edeme, formarea crescuta a comedoanelor si o mult mai mare varietate de probleme pentru pielea dvs.. Daca ingredientele nu sunt indicate, expertii nu recomanda utilizarea acestui produs, fiindca ele pot contine orice!

Lista neagra Fulton! (Aceasta lista contine ingrediente care sunt daunatoare pentru sanatate, dar utilizate in produsele cosmetice). Vazand pe ambalaj asemenea componenti, trebuie sa stiti ca acestea pot provoca o reactie alergica, edeme si o varietate de probleme pe piele. Ai nevoie de ea?!

  1. Albumin
  2. Bytyl stearat
  3. Castor oil (ricinus officialis)
  4. Collagen
  5. Decyl oleat
  6. Dibutylphthalate
  7. Dietanolamin
  8. Diethyl phthalate
  9. Dimethyl phthalate
  10. Elastin
  11. Glicerin
  12. Isocetyl stearat
  1. Plancentral extract
  2. Propylene glycol
  3. Royal bее jelly
  4. Seaweed
  5. SLS* (sodium lauryl sulfate)*
  6. Sodium chloride-salf-NaC1
  7. Tyrosine
  8. Isopropul isostearat
  9. Isopropul myristat
  10. Isopropul palmitat
  11. Isostearyl neopentanoat
  1. Lanolin
  2. Lauramidedea
  3. Liquidum paraffinum
  4. Mineral oil
  5. Myristyl myristat
  6. Octyl palmitat
  7. Octyl stearat
  8. Petrolatum
2. "Middle market" - este o cosmetica de categorie medie. Aceasta este un nivel mult mai mare. Continutul de substante active naturale biologice din cosmetice variaza de la 30% la 60%, din conservantii - netoxice - benzoat si parabel (de la materii prime de origine vegetala, dar sunt produse prin mijloace chimice).

Cosmetica din aceasta categorie:
"Revlon", "Euro Shi", "Loreal", "Mary Kay", "Pupa", "Borjois", "Decleor", "Lancome" ect.

3. Cosmetice de categoria "Lux" - un continut ridicat de substante biologice active naturale in produse de 70 % - 80%. Materia prima este pur ecologica, fara ingrasaminte sintetice, la producere sunt folosite tehnologie enzima interactive. Cosmetica nu are proprietatile dependenta, la dezicerea acestor cosmetice nu apare efectul brusc al imbatranirii. Are numai conservanti naturali: argint coloidal, acid benzoic, purificat propolis, ulei de arbore de ceai, ect.
Cu privire la calitate practic toate brandurile selective sunt foarte asemanatoare si principala diferenta de "mass market" - capacitatea intr-o anumita masura sa elimine unele probleme ale pielii, adica sa lupte cu ridurile, acneea, petele pigmentate, deshidratarea si surplusul de grasime de pe piele, celulita, ect. Cu toate minunile ei si aici nu face sa speram.
In plus, aceste produse cosmetice sunt, de obicei, produsa in ambalaj foarte scump, care uneori poate fi o lucrare reala de arta.

Cosmetica din aceasta categorie:
"Elizabeth Arden", "Nina Ricci", "Chanel", "Clinique", "Yves Saint Laurent", "Estee Lauder", "Helena Rubination", "Christian Dior", "Christian Lacrois", "Versace","Guerlain","Shiseido", si alte case de moda.

Astfel de produse cosmetice isi pot permite foarte putini, dar acei putini oameni se respecta si sunt respectati de cei din jur.

4. Cosmetica pentru saloane de frumusete - provoaca deprinderi prin faptul ca contine o serie de hormoni, la utilizarea acesteea poate fi dereglat ciclul menstrual, poate aparea hiperhidroza, iritabilitatea. Are un efect rapid (pentru a impresiona clientul), dar de scurta durata a actiunii.

Cosmetica de salon:
"Academie", "Janssen", "GG", "Decleor", "Guam", "Payot", "Biotherm", "Phytomer", "Darphin", etc.
Produsele cosmetice din aceasta categorie sunt destinate pentru folosirea profesionista in saloane de frumusete. Un concept al acestui serviciu este dupa cum urmeaza: dependenta clientului de salon. Acest scop este atins in felul urmator. Clientul vine in salon extrem de nemultumit de aspectul lor. Prin urmarea, 1,5 - 2 ore pentru a face clientului "o noua fata". Din punct de vedere a fiziologie noastre si bunului simt acesta este ireal, dar pentru producatorii de produse cosmetice din aceasta clasa este destul de real. Acest efect vizual rapid este realizat prin prezenta componentilor farmacologici grei care actioneaza momentan. Da, aceasta cosmetica actioneaza rapid, dar tot atat de rapid si de efect spectaculos.

Aceasta categorie de cosmetica are efect de deprindere, de exemplu, atunci cand nu o mai folosim pielea rapid imbatraneste si apar o serie de probleme paralel. Aceasta cosmetica nu are efect de actiune indelungata asupra pielii, deoarece aceasta contrazice insusi sistemului acestei sfere de deservire. Nimeni nu este cointeresat ca clientul sa dispara pe timp indelungat. El trebuiesa mearga in salon tot timpul, de aceea clientii permanenti sunt in situatie tur-retur.

Un progres real nu exista, atat timp cat fac proceduri este ok, au incetat totul revine la faza initiala, daca nu si mai rau. Cine este dispus sa practice astfel de servicii si sa fie stors de bani, poate prefera aceasta sfera de deservire. Fiecare isi face alegerea sa. Numai ca in afara de emotii si dorinta de a avea totul imediat trebuie sa ne gandim si la urmarile acestor experimente in viitor. Sau cineva doreste sa-i placa cuiva numai pentru cateva ore?!

5. Cosmeceuticals - cosmetica pentru tratament si profilaxie.
Produsele cosmetice din aceasta categorie actioneaza la nivel de celula, care este capabil sa actioneze pozitiv asupra proceselor biologice din organism. Compozitia chimica a acestei cosmetice nu este toxica si este inofensiva pentru piele si organism: contine componenti naturali bioactivi, obtinuti pe baza unor tehnologii inalte, cercetarilor stiintifice in domeniul nutritiei (alimentarea celulei).

Produsele sunt supuse studiile clinice serioase si sunt permise pentru utilizare pentru persoane cu astfel de boli ca psoriazis, eczeme etc. Hipoalergia constituie 94-98%.

Nici un efect de imbatranire rapida dupa ce incetam sa folosim aceste produse cosmetice, nu este nici un efect de acomodare sau de dependenta. Pot fi folosite 3 luni, apoi se ia o pauza de 7-8 luni, si starea pielii nu se agraveaza. Cosmeceuticals are actiune pozitiva si de lunga durata asupra pielii, adica rezultatul obtinut in cazul folosirii ei pentru intinerirea pielii se mentine mult timp dupa ce incetam folosirea ei, deoarece ea actioneaza asupra a celor 5 straturi ale epidermei si 2 straturi ale dermei pana la hipoderm. Cerintele la producerea acestei linii de produse cosmetice sunt suficient de mare pentru a folosi cele mai noi tehnologii,evolutiile, cercetari, standarte internationale de calitate - GMP, FDA etc.

Cosmeceuticals are 3 domenii:
1. Cosmeceuticals nivelul I
2. Cosmeceuticals nivelul II
3. Cosmeceuticals nivelul III

Produsele cosmetice de nivelul I - aceste produse se vand exclusiv in farmacii.
"Bioline", "VICHY", "Phyto", "Lierac", "Green Line" etc.
Aceste poduse actioneaza numai in straturile membranei bazala a epidermei, nu elimina problema daca se afla in derm. Deoarece aceste produse cosmetice nu pot trece (din cauza componentelor cu masa moleculara mare, aceasta nu trebuiesa fie mai mare de 5000 unitati, insa are in mediu 20000 unitati) prin membrana bazala.
Deci, cumparand aceste produse cosmetice, nu atat de ieftina, de la companiile enumerate mai sus, nu poti spera la un super-efect, caci el nu va fi. In afara de aceasta, compozitia acestor produse cosmetice emotii nu ne trezesc, deoarece contine o gama completa de cele mai recente realizari a industriei farmaceutice, iar faptul ca sunt naturale este doar un mif. Cu conditia folosirii permanente se pot obtine urmatoarele rezultate: pielea nu mai este atat de uscata, dar procentul lichidarii reactivitatii pielii nu mai mare de 9% (rezultat stabil), pielea nu mai este atat de grasa, dar procentul imbunatatirii starii generele a canalelor excretorii a glandei sebacee este de 24%. Rezultatele pentru eliminarea ridurilor mici si nivelarea celor adanci nu depasesc 35%. Lista poate continua, dar aceste cifre sunt suficiente pentru a face concluzii.

Produsele cosmetice de nivelul II - adica produse cosmetice curative. Produsele cosmetice din aceasta categorie sunt capabile nu numai sa imbunatateasca starea pielii din punct de vedere estetic, dar si actioneaza la nivel de celula, avand efect terapeutic. Pe paita mondiala, exista doar 7 companii producatoare de astfel de produse cosmetice. Pentru a accentua calitatea acestor produse de nivel II, o numesc cosmetica de clasa "LUX", astfel reduce meritele ei.
Cosmeceuticals nivelul II este cu 2-3 nivele mai superioara decat cosmetica din categoria "Lux", deoarece acesta cosmetica curativa inseamna ultimile realizari ale stiintei in domeniul cosmetologiei, inseamna produse de calitatea cea mai superioara si o inalta eficienta. Aceste produse nu provoaca deprindere, produsele cosmetice din aceasta clasa pot fifolosite 3 luni, si apoi face intrerupere 7-8 luni, starea pielii nici de cum nu se va agrava. Deoarece stimuleaza procesele naturale ale pielii, nu contine substante chimice sintetice (nu impune nimic organismului).
Preturile acestor produse este mai mic decat cosmetica din categoria "Lux", in timp ce eficienta este cu mult mai mare. Aceasta se realizeaza datorita faptului ca nu se foloseste ambalaj scump. Platiti numai pentru continut, dar nu si pentru borcanul frumos.

Sa examinam structura pielii. Pielea este formata din epiderm, derm si hipoderm. Intre epiderm si derm este situat un microorgan deosebit, numit membrana bazala.
Doar produsele cosmetice care indeplinesc standartele cosmeceutical, poate lucra la nivel de celula, adica in derm, deoarece pentru a trece prin membrana bazala produsul cosmetic trebuie sa aiba o formula micromoleculara si o textura foarte usoara. Anume in straturile dermei se formeaza goluri datorita carora pielea imbatraneste, isi pierde tonusul (elasticitatea) si hidratarea.
Anume in cazul patrunderii produsului cosmetic in celula se obtine un efect curativ, dar nu pur si simplu cosmetic.
O astfel de cosmetica:
"Irwin Naturals", "Amway", "Neways", "RBC"  (RBC Life Sciences®)

Cosmeceutical nivelul III - aceste produse cosmetice actioneaza in epiderm,derm, hipoderm. Au toate calitatile si virtutile de produse cosmetice produselor cosmetice de nivelul II, dar sun capabile la o actiune mult maieficienta si mai profunda asupra structurilor pielii.
O astfel de cosmetica: 

"RBC"  (RBC Life Sciences®) - "CCI" (Coral Club International)

Aceasta cosmetica poate fi procurata de pe acest blog sau www.coralclubmd.com. De la reprezentantii companii CCI. O astfel de cosmetica este folosita atat de femei cat si barbati.
Cei care deja folosesc aceasta cosmetica pot sa-si impartaseasca impresiile sale de la rezultatele uimitoare.

 Aceasta practica veche de promovare a produselor cu tehnologii inalte prin intermediul recomandarilor permit producatorului sa nu cheltuie cea mai mare parte de profituri privind publicitatea produselor lor, si de a utiliza fondurile pentru a contribui la dezvoltarea si producerea unor produse noi si mai eficiente.
Aruncati o privire mai atenta la femei, reprezentati ai unor astfel de companii, care activeaza de mai mult timp. Ele arata foarte tinere, cu pielea fetei, gatului si a decolteului ingrijita si sanatoasa. Acest lucru este suficient pentru a aprecia inalt valoarea acestor produse cosmetice pe care o folosesc ele pentru ingrijirea pielii si a o recomanda altor femei, decat sa va lasati prada reclamei agresive.


Este important sa intelegeti un lucru foarte important. Produsele cosmetice din companiile de retele de succes este rezultatul unor cercetari stiintifice ample in domeniul produselor de ingrijire a sanatatii. Astfel de produse inainte de a fi puse in realizare, trec verificari clinice de ani de zile. Fericiti sunt cei care sunt clienti astfel de produse, deoareceei intotdeauna se vor folosi de elaborarile avansate ale tehnologiilor. Iar aceasta inseamna: prelungirea duratei de viata, intinerire, mentinerea frumusetei cu produse eficiente, inofensive si pe baza naturala.


Ce produse veti folosi sunteti in drept sa alegeti singuri.

Sursa pentru acest articol:
http://cosmecevtic.ru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu